Zpracování osobních údajů (GDPR) a Společné obchodní podmínky (OP)

Zpracování osobních údajů (GDPR)

pro OSVČ Ing. Václava Lukeše a LUKEŠ & partneři s.r.o.

1. Správce osobních údajů

V závislosti na typu poptávané služby mohou vystupovat dva správci:

a) Ing. Václav Lukeš – OSVČ

sídlo: Boršovská 84, Černý Dub, 370 01 Homole

IČO: 87226405

Neplátce DPH

Datová schránka: jqfcy97

Telefon: +420 723 967 786

E-mail: inspekcelukes@gmail.com

b) LUKEŠ & partneři s.r.o.

sídlo: Boršovská 84, Černý Dub, 370 01 Homole

IČO: 23951052

DIČ: CZ23951052

Plátce DPH

Datová schránka: vg7yk6w

zapsána pod značkou C 35884/KSCB Krajským soudem v Českých Budějovicích

Telefon: +420 723 967 786

E-mail: inspekcelukes@gmail.com

Konkrétní správce je vždy uveden v nabídce, objednávce nebo smlouvě.

2. Jaké údaje zpracováváme

V rámci vyřízení poptávky, komunikace a poskytování služeb zpracováváme následující typy údajů:

  • Jméno a příjmení
  • E-mail
  • Telefon
  • Obsah zprávy / dotazu
  • Údaje o nemovitosti (pokud je poskytne klient)

V případě navazujícího smluvního vztahu:

  • Identifikační údaje (jméno, příjmení, datum narození / IČO, DIČ)
  • Adresní údaje (adresa trvalého pobytu / sídlo)
  • Údaje potřebné pro plnění smlouvy
  • Údaje pro fakturaci
  • Údaje o stavu nemovitosti zjištěné při inspekci, dozoru, projektovém řízení nebo projektování

 

3. Účel a právní základ zpracování

Osobní údaje jsou zpracovávány:

  • pro vyřízení poptávky
  • pro přípravu nabídky služeb
  • pro uzavření a plnění smlouvy
  • pro komunikaci se zákazníkem
  • pro vedení účetnictví a daňových povinností
  • pro oprávněný zájem správce (ochrana práv, archivace, řešení reklamací)

Právním základem je:

  • čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy
  • čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – splnění právní povinnosti
  • čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – oprávněný zájem

 

4. Jak osobní údaje chráníme

Osobní údaje jsou ukládány v zabezpečeném systému a přístup k nim má pouze správce nebo pověřená osoba.

Používáme technická a organizační opatření odpovídající rizikům.

5. Doba uchování

Osobní údaje uchováváme:

  • po dobu vyřizování poptávky,
  • po dobu trvání smluvního vztahu,
  • a dále po dobu nezbytnou pro splnění zákonných povinností (zejména účetnictví – 10 let).

 

6. Předávání osobních údajů

Osobní údaje nejsou předávány třetím osobám, s výjimkou:

  • účetní a daňové poradkyně,
  • poskytovatelů IT služeb,
  • státních orgánů, pokud to ukládá zákon.

 

7. Práva subjektů údajů

Každý subjekt údajů má podle GDPR právo:

  • na přístup k osobním údajům
  • na opravu
  • na výmaz („být zapomenut“)
  • na omezení zpracování
  • na přenositelnost
  • vznést námitku proti zpracování
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů

 

Žádosti lze zasílat na uvedené e-mailové adresy správce.

 

8. Cookies

Informace o použití cookies jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady používání cookies.

 

9. Závěrečná ustanovení

Tento dokument je platný od 1. 1. 2025.

Správce může tyto zásady aktualizovat, aktuální verze je vždy zveřejněna na této stránce.

 

Společné obchodní podmínky (OP)

pro OSVČ Ing. Václava Lukeše a LUKEŠ & partneři s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují smluvní vztahy vznikající při poskytování služeb v oblasti inspekcí nemovitostí, technického dozoru investora (TDI), stavebního dozoru, stavebně-technických konzultací, odborných posudků, projektového poradenství a souvisejících činností.

1.2. Služby mohou být poskytovány následujícími subjekty (dále společně jen „Poskytovatel“):

a) Ing. Václav Lukeš – OSVČ

sídlo: Boršovská 84, Černý Dub, 370 01 Homole

IČO: 87226405

Neplátce DPH

Datová schránka: jqfcy97

Telefon: +420 723 967 786

E-mail: inspekcelukes@gmail.com

b) LUKEŠ & partneři s.r.o.

sídlo: Boršovská 84, Černý Dub, 370 01 Homole

IČO: 23951052

DIČ: CZ23951052

Plátce DPH

Datová schránka: vg7yk6w

zapsána pod značkou C 35884/KSCB Krajským soudem v Českých Budějovicích

Telefon: +420 723 967 786

E-mail: inspekcelukes@gmail.com

1.3. Konkrétní smluvní partner (OSVČ nebo s.r.o.) je vždy jednoznačně uveden v nabídce, objednávce, smlouvě nebo faktuře. Subjekt uvedený v nabídce je vždy totožný se subjektem, který službu poskytuje a fakturuje.

1.4. Tyto OP jsou závazné pro všechny smluvní vztahy uzavřené s Poskytovatelem, pokud není ve smlouvě výslovně uvedeno jinak.

2. Předmět plnění

2.1. Poskytovatel provádí služby v rozsahu uvedeném v nabídce, objednávce nebo smlouvě.

2.2. Výstupem může být inspekční zpráva, kontrolní protokoly, zápisy z kontrolních dnů, odborný posudek, technická doporučení, fotodokumentace nebo jiný sjednaný dokument.

2.3. Inspekce nemovitosti je prováděna vizuální neinvazivní metodou a nenahrazuje revize, sondáže nebo diagnostické zkoušky.

3. Cena a platební podmínky

3.1. Cena služeb je stanovena v nabídce, objednávce nebo smlouvě.

3.2. LUKEŠ & partneři s.r.o. je plátcem DPH – ceny jsou uváděny bez DPH.

3.3. Fakturační údaje vždy odpovídají subjektu uvedenému v nabídce.

3.4. Faktury jsou splatné do 7–14 dnů, není-li sjednáno jinak.

3.5. Při prodlení je Poskytovatel oprávněn účtovat zákonný úrok z prodlení.

4. Povinnosti Objednatele

4.1. Objednatel je povinen poskytnout Poskytovateli informace potřebné k provedení služby.

4.2. Objednatel umožní vstup do nemovitostí, do objektu nebo na stavbu a zajistí podmínky pro výkon služby.

4.3. Objednatel odpovídá za pravdivost poskytnutých údajů.

5. Odpovědnost Poskytovatele

5.1. Poskytovatel provádí služby s odbornou péčí.

5.2. Odpovědnost Poskytovatele je omezena do výše ceny zakázky, není-li v individuální smlouvě dohodnuto jinak.

5.3. Poskytovatel neodpovídá za:

  • skryté vady, které nelze zjistit vizuální metodou,
  • vady zakryté konstrukcemi, izolacemi nebo nábytkem,
  • chyby způsobené záměrným zamlčením informací, skutečností a podkladů,
  • chyby projektanta či dodavatelů,
  • budoucí technický vývoj stavby.

 

6. Reklamace

6.1. Objednatel je oprávněn uplatnit reklamaci do 14 dnů od předání služby.

6.2. Reklamace musí být písemná a musí obsahovat popis vytýkaných nedostatků.

6.3. Poskytovatel se zavazuje reklamaci posoudit a navrhnout řešení.

7. Odstoupení a zrušení termínu

7.1. Objednatel může zrušit termín služby nejméně 24 hodin předem bez sankce.

7.2. Při pozdějším zrušení může být účtován storno poplatek až 50 % ceny služby.

7.3. Poskytovatel může odstoupit v případě, že Objednatel neposkytne potřebnou součinnost.

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Zpracování osobních údajů se řídí dokumentem „Zpracování osobních údajů (GDPR)“, zveřejněným na webu Poskytovatele.

8.2. Konkrétním správcem osobních údajů je vždy subjekt uvedený v nabídce, objednávce nebo smlouvě.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto OP nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2025.

9.2. Poskytovatel je oprávněn OP aktualizovat; aktuální verze je vždy dostupná na webu.

9.3. Ve vztahu se spotřebitelem se použijí ustanovení občanského zákoníku o ochraně spotřebitele.